ПЛАН ЗАСІДАНЬ РАДИ ГІМНАЗІЇ
№ засіданняЗміст роботиТермін виконанняВиконавець
Перше засідання
  1. Про затвердження плану роботи ради гімназії на новий навчальний рік
  2. Про розподіл обов′язків між членами ради школи.
  3. Про погодження режиму роботи гімназії на новий навчальний рік.
  4. Про погодження робочого навчального плану
  5. Звіт виконання плану заходів з ремонту та благоустрою школи та території
    6. Про роботу закладу в осіннбо-зимовий період
28.08Голова ради, керівник гімназії, заступник керівника гімназії
Друге засідання
  1. Про наслідки громадського огляду організації гарячого харчування школярів та дотримання санітарно – гігієнічних норм та правил працівниками харчоблоку

2. Про наслідки громадського огляду організації гурткової роботи в закладі.

3. Про стан організації ДПА та роль школи у підготовці учасників освітнього процесу.
28.12Голова ради, керівник гімназії, заступник керівника гімназії
Третє засідання
  1. Про наслідки обстеження житлово – побутових умов дітей – сиріт та дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах
2. Про участь у засіданні атестаційної комісії по присвоєнню (підтвердженню) кваліфікаційних категорій вчителям, що атестуються
25.02Голова ради, керівник гімназії, заступник керівника гімназії
Четверте засідання
  1. Про нагородження учнів гімназії Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»
  2. Звіт голови ради гімназії про роботу членів ради та виконання плану роботи
3. Звіт керівника гімназії про роботу педколективу протягом навчального року.

4. Обговорення проекту плану роботи ради школи на новий навчальний рік
28

.05
Голова ради, керівник гімназії, заступник керівника гімназії

СТАТУТ

Ради Соколівоцької гімназії

1.Рада гімназії ( надалі – рада) – є повноважним дорадчим громадським органом навчального закладу і діє відповідно до Статуту гімназії.

2.Рада гімназії обирається пропорційно з числа представників педагогічного, учнівського колективу та громадськості (батьків), які обираються та делегуються до ради зборами педагогічного, учнівського колективів та батьківського комітету закладу.

3.Рада обирається терміном на 5 (п'ять) років і діє в період між загальними зборами ради.

4.Метою діяльності Ради є:

-сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу в гімназії;

-об’єднання зусиль педагогічного і учнівського, батьківського колективів, громадськості щодо розвитку гімназії та удосконалення навчально-виховного процесу;

-формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління гімназією;

-розширення колегіальних форм управління гімназією;

-підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу.

5.Основним завданням Ради є:

-підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;

-визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямків розвитку гімназії та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;

-формування навичок здорового способу життя;

-створення належного педагогічного клімату в гімназії;

-сприяння духовному, фізичному розвитку учнів (вихованців) та набуття ними соціального досвіду;

-підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи учнів і педагогів;

-сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів (вихованців);

-підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;

-ініціювання дій, що сприяли б неухильному дотриманню положень чинного законодавства щодо обов’язковості загальної середньої освіти;

-стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

-зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та гімназією з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

6. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, батьків і громадськості, учнів гімназії (ІІ ступеню навчання). Представництво в раді і загальна її чисельність визначаються загальними зборами (конференцією) ради гімназії.

Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається загальними зборами (конференцією). На чергових зборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.

7. Рада навчального закладу діє на засадах:

-пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

-дотримання вимог чинного законодавства України;

-колективності ухвалення рішень;

-добровільності і рівноправності членства;

-гласності.

Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами (конференцією).

Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.

Засідання ради гімназії може скликатися її головою або з ініціативи директора гімназії, власника (засновника), а також членами ради гімназії. Рішення ради приймаються переважною більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.

У разі рівної кількості голосів вирішальними є голос голови ради гімназії. Рішення ради, що суперечать законодавству України та Статуту гімназії доводиться в 7-ми денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків або осіб, які їх замінюють, та громадськості. У разі незгоди адміністрації гімназії з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, що розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету гімназії.

8. Очолює раду гімназії голова, який обирається зі складу ради.

Голова ради може бути членом педагогічної ради;

Головою ради не можуть бути директор та його заступники.

Для вирішення поточних питань Рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямків роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначається радою.

Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності гімназії, пов’язаної з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.

9. Рада гімназії:

  • організовує виконання рішень конференції);
  • вносить пропозиції щодо змін типу, статуту, профільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;
  • спільно з адміністрацією розглядає та затверджує план роботи навчального закладу та здійснює контроль за його виконанням;
  • разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням Статуту гімназії;
  • затверджує режим роботи гімназії;
  • сприяє формуванню мережі класів гімназії, обгрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
  • приймає рішення спільно з педагогічною радою представлення до нагородження випускників гімназії золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні" або срібною медаллю "За досягнення у навчанні" та нагородження учнів похвальними листами "За високі досягнення у навчанні" та похвальними грамотами "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів"
  • разом з педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;
  • погоджує освітню програму та робочий навчальний план на кожен навчальний рік;
  • заслуховує звіт голови Ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;
  • бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;
  • виносить на розгляд педогогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;
  • виступає ініціатором проведення добродійних акції (ярмарків, конкурсів тощо);
  • вносить на розгляд педагогічної ради та департаменту освіти пропозиції щодо морального та матеріального заохочення учасників освітнього процесу;
  • ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;
  • сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з гімназистами;
  • розподіляє і контролює кошти фонду загального обов'язкового навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги гімназистам;
  • опікується тимчасово переселеними особами;
  • розглядає питання родинного виховання;
  • бере участь за згодою батьків в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах;
  • сприяє педагогічній освіті батьків;
  • сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;
  • розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти гімназистами;
  • організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням гімназистів;
  • розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи гімназії;
  • вносить пропозиції щодо морального та матеріального заохочення учасників освітнього процесу.

10. Права Ради гімназії:

  • самостійне планування та проведення в життя своїх рішень;
  • участь у формуванні планів прийому дітей до гімназії;
  • визначення змісту шкільного компоненту освіти, форм і методів навчання в гімназії;
  • забезпечення соціального захисту учнів та працівників гімназії від експлуатації, психічного чи фізичного насильства;
  • захист самостійності гімназії в межах законодавства від втручень у професійну та посадову діяльність учасників освітнього процесу;
  • організація залучення добровільних внесків, дотацій на потреби гімназії;
  • заохочення педпрацівників та учнів (внесення подяк, виділення премій, стипендій, тощо);
  • внесення стягнень педпрацівникам та учням (попередження, догана, виключення з гімназії, відсторонення від роботи (для працівників гімназії), тощо;
  • заслуховування звітів директора гімназії та при потребі інших працівників гімназії. Контроль за використанням батьківских коштів, затвердження витратної частини гімназійних доходів спецфондів, додаткових освітніх послуг, фонду "До України через освіту»;
  • здійснення громадського контролю за організацією харчування в гімназії;
  • розрив трудових договорів з ініціативи адміністрації гімназії з особами, які не відповідають займаним посадам;
  • організація продуктивної суспільно-корисної праці;
  • щорічне встановлення режиму роботи гімназії (тривалість навчального тижня, занять, встановлення (затвердження) графіку чергування учнів.
Кiлькiсть переглядiв: 928

Коментарi

  • валентина

    2013-09-13 13:37:49

    1011 65544225......